Liikkeessämme ei ole kiinteitä aukioloaikoja vaan olemme avoinna sopimuksen/varausten mukaan myös iltaisin ja lauantaisin. Mikäli mahdollista, toivomme sinun käyttävän ensisijaisesti Internet-varaustamme, koska emme pääsääntöisesti vastaa puheluihin hoitojen aikana.
Otamme vastaan puhelinajanvarauksia arkisin klo 10.30 – 16.30. Mikäli emme pääse vastaamaan puhelimeen, ole ystävällinen ja jätä vastaajaan viesti sekä yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä heti, kun se on mahdollista. Soitamme takaisin ainoastaan vastaajaan jätettyihin viesteihin.
Tee ajanvaraustiedustelusi internetissä mielellään vähintään 2 vuorokautta ennen toivomaasi ajankohtaa. Toki nopeitakin aikoja voi aina kysyä.
Täytä alla olevan lomakkeen kentät ja paina lähetä-painiketta. Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia. HUOM! Tarkista, että sähköpostiosoitteesi on kirjoitettu oikein, koska vastaus tulee kirjoittamaasi osoitteeseen.
Varaus ei ole sitova ennen kuin saat vahvistuksen varauksestasi sähköpostitse. Pyydämme vahvistamaan sähköpostitse tarjotun ajan/aikavaihtoehdot aina mahdollisimman pian. Tarkista myös, että vahvistettu aika on sama mitä on tarjottu, koska inhimillisten erehdysten mahdollisuus on aina olemassa. Jos se ei ole sama, niin ota heti yhteyttä.
Pidämme sähköpostitse tarjottua aikaa vapaana enintään yhden vuorokauden (seuraavan tai saman päivän aikoja vain muutaman tunnin). Pyrimme vahvistamaan varaustiedustelusi mahdollisimman pian, mutta viimeistään 1-2 vuorokauden kuluessa varaustiedustelun saapumisesta. Pääsääntöisesti vastaamme tiedusteluihin sen vuorokauden aikana, jolloin varaustiedustelu on saapunut – myös iltaisin ja viikonloppuisin.
Huom! Tarkistathan sähköpostisi roskapostikansion, jos et saa vastausta ajanvaraustiedusteluusi. Mikäli vastauksemme ei löydy sieltä, ota siinä tapauksessa uudelleen yhteyttä hoitolaan, koska myös teknisten ja inhimillisten erehdysten mahdollisuus on aina olemassa.
Huomioithan, että voit varata myös veloituksettoman konsultaatioajan tai pyytää puhelin- tai sähköpostikonsultaatiota mikäli et osaa valita valikoimastamme sopivaa hoitoa. Varatessasi lomakkeella hoitoaikaa on mahdollista kertoa toiveista lisätieto-kenttään.
Meidän on varmistettava, että mahdollisesti hoitoajalle tarvittavat laitteet ovat vapaana ja osataksemme varata oikean mittaisen hoitoajan. Emme valitettavasti voi ottaa varausta nimikkeellä ”kasvohoito” laajan valikoimamme ja eri mittaisten hoitoaikojen vuoksi. Beautyzonen kosmetologit eivät tee kaikkia samoja hoitoja, joten on varmistettava, että hoitoajalla on ”oikea” kosmetologi. Jos olet epävarma minkä hoidon valitsisit, niin anna varauksessasi tietoa seuraavista asioista: haluatko hoidon sisältävän ihonpuhdistuksen, ikäsi, haluatko hoidon sisältävän ehdottomasti hieronnan, haluatko hemmotteluhoidon ym. toiveet. Näillä tiedoilla pystymme suoraan rajaamaan tiettyjä hoitomuotoja pois.
On hyvä huomoida myös, että aina hoitoja ei voida tehdä. Ihoon vaikuttava lääkitys (mm. aknelääkitys, kortisoini), ihosairaudet, palanut tai paleltunut iho ovat esteitä kasvohoidoille sekä mahdollisesti myös ihokarvojenpoistoille. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä hoitolaan ennen ajanvarausta.
Peruutukset
Peruuttamattomista ajoista veloitetaan 50 % tilatun hoidon hinnasta (myös lahjakorttihoitoihin varatuista ajoista).
Aika katsotaan peruuttamattomaksi, mikäli peruutusta ei tehdä viimeistään vuorokautta ennen hoitoaikaa. Tämä koskee sekä internetin, chat-palvelun tai sosiaalisen median kautta että puhelimitse tehtyjä varauksia.
HUOM! Hoitoaikoja ei voi peruuttaa eikä vaihtaa tekstiviestillä eikä sosiaalisen median viestipalveluilla.
Peruutukset ja vaihdot tulee tehdä sähköpostilla, nettisivustomme chat-palvelulla tai yhteydenottolomakkeella. Mikäli nämä vaihtoehdot eivät ole mahdollisia, pyydämme soittamaan hoitolaan ja jättämään viestin vastaajaan mikäli emme pääse vastaamaan puhelimeen.
Huomioi, että vahvistamme peruutuksen hoitolasta. Mikäli et saa vahvistusta, emme ole saaneet peruutusta. Lähetämme laskun peruuttamattomasta ajasta. Veloitamme peruuttamattomasta ajasta 50% hoidon hinnasta.
Huomioithan, että myöhästyessäsi varatulta hoitoajalta, joudumme mahdollisesti lyhentämään myöhästymisajan sinun hoitoajastasi, mikäli seuraava asiakasvaraus on hoitoaikasi jälkeen tai emme mahdollisesti pysty tekemään varaamaasi hoitoa ollenkaan.
Lahjakortin käyttö
Lahjakortit käyvät maksuvälineenä normaalihintaisiin palveluihin ja/tai tuoteostoksiin. Lahjakortti on voimassa 4 kk ostopäivästä.
Lahjansaaja voi halutessaan vaihtaa lahjaksi saadun palvelun mihin tahansa Beautyzonen normaalihintaiseen palveluun tai tuoteostokseen. Mikäli uuden palvelun/ tuotteen hinta on korkeampi kuin lahjan arvo, lahjansaaja maksaa vain hinnanerotuksen.
Lahjansaajan ei tarvitse käyttää koko lahjakortin arvoa yhdellä käyntikerralla vaan se voidaan tarvittaessa jakaa useampiin käyntikertoihin voimassaoloajan (4kk) puitteissa.
Lahjakortti on käytettävä sen voimassaoloaikana. Emme ota vanhentuineita lahjakortteja vastaan.Pyydämme lahjakortin käyttäviä asiakkaitamme varamaan hoitoajan hyvissä ajoin ennen voimassaoloajan päättymistä.
Voit maksaa myös laskulla tai osamaksulla
Hoitokäynnillä laskutus ei ole mahdollinen, mutta halutessasi voit varausvaiheessa pyytää Paytrail -maksulinkin sähköpostiisi jolla voit maksaa hoidon etukäteen. Maksun tulee olla siirtynyt meille ennen hoitoaikaasi. Lasku/osamaksuvaihtoehtoina ovat Jousto, Collector, OP-lasku sekä Walley samoin kuin verkkokaupassamme. Huomioi, että mikäli et pääse varatulle ajalle ja perut ajan 24 tuntia ennen hoitoaikaa, palautamme maksun maksutavalle jolla maksoit vähennettynä 5% maksunvälittäjän kuluilla. Jos peruutus tapahtuu myöhemmin kuin 24 tuntia ennen hoitoaikaa veloitamme 50% maksetun hoidon hinnasta normaalin peruutuskäytännön mukaan lisättynä maksunvälittäjän kuluilla. Hoitoajan voi tarvittaessa siirtää ilman kuluja, kun se tapahtuu 24 tuntia ennen varattua aikaa.