Yleistä
Verkkokaupan tuotteita myy Kauneushoitola Beautyzone. Y-tunnus: 1972655-7. Osoite: Hauenkoukku 3, 70700 Kuopio. Olemme luotettava kotimainen verkkokauppa.
Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Huom! Emme toimita tilauksia ulkomaille. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 1.6 2021 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät veroja, mitkä ilmenevät ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.
Toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat tuotteesta ja valitusta toimitustavasta. Toimituskulut lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tällä hetkellä tuotetilausten toimituskulu on aina 4,90 € Postin- tai Matkahuollon noutopisteeseen/pakettiautomaattiin toimitettuna. Yli 80,00 € tilaukset toimitetaan kuluitta postin- tai matkahuollon noutopisteeseen/pakettiautomaattiin. Alle 40,00 euron tilauksista veloitetaan pientoimituslisä 5,00 €. Tämän näet myös ostoskoristasi ennen tilauksen vahvistamista.
Toimitamme postitettavat lahjakortit Postin XXS -lähetyksenä (lähetyskoodillinen lähetys) kirjekuoressa asiakkaan kirjelaatikkoon . Toimitusajan voit tiedustella Postista. Mikäli haluat perinteisen lahjakortin, ota yhteyttä hoitolaan. Lähetämme maksulinkin sähköpostiisi. Perinteiset lahjakortit eivät ole suoraan ostettavissa verkkokaupasta
Postitetun lahjakortin toimituskulu on 8,00 €. Samaan lähetykseen voidaan laittaa useita lahjakortteja.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa. Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää virheettömän sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Emme vastaa toimituksen perilletulemista, jos annettu osoite on väärä. Huomioi, että tilausvahvistuksen toimittaminen edellyttää virheettömän sähköpostiosoitteen antamisen.
Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi Postin, PostNordin ja Matkahuollon välityksellä. Toimitustavan valitset tilauksesi yhteydessä. Mikäli pakettiautomaatti on jakeluhetkellä täynnä, voidaan paketti siirtää noudettavaksi lähimpään Postin- tai Matkahuollon noutopisteeseen. Tällöin paketti on noudettava kyseisestä noutopisteestä.
Verkkokaupasta tilattuja tuotteita ei voi pääsääntöisesti noutaa hoitolasta.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-7 päivää. Pyrimme aina toimittamaan tilaukset nopeasti. Yleensä saamme ne lähtöpaikkaansa vuorokauden sisällä tilauksesta (arkisin). Mikäli toimitus jostain syystä viivästyy yli ilmoittamanne maksimiajan (7vrk) esim. jos tuote tilapäisesti loppunut), ilmoitamme siitä asiakkaalle sähköpostilla. Tuotekuvauksissa on yleensä maininta mahdollisesta poikkeavasta toimitusajasta. Matkahuollon ja PostNordin vastaanottopisteet sijaitsevat hoitolan vieressä.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 vrk kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta. Emme ota palautuksia vastaan yli 14 vrk jälkeen.
Peruutus- ja palautustapauksissa tulee aina ottaa ensin meihin yhteys erillisellä palautusilmoituksella. Voit myös ottaa yhteyttä info(at)beautyzone.fi tai puhelimitse 0400 325 103, mutta joka tapauksessa sähköinen palautusilmoitus tulee täyttää ennen tavaran palauttamista.
Huomioi, että teemme hoitolatyötä ja emme voi vastata hoitojen aikana puhelimeen. Jätä yhteystietosi vastaajaan, niin soitamme takaisin heti, kun se on mahdollista. Otamme puheluita vastaan vain arkisin kello 10-16.30 mikäli olemme hoitolatyöstä vapaana. Sähköposteihin vastaamme mahdollisuuksien mukaan pikaisesti, yleensä myös iltaisin ja viikonloppuisin. Sähköposti/palautusilmoitus on useimmiten nopein tapa tavoittaa meidät.
Huomioithan, että koska kyseessä on kosmetiikka- ja hygieniatuotteet joten tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä, avaamattomia, mahdolliset sinetit ja pahvipakkauksen päällä olevat muut pakkausmateriaalit avaamattomia.
Tuotteet on oltava pakattu hyvin takaisinlähetystä varten. Toivomme, että käytät samaa pakkausta missä tilaus oli tullessaan. Jos palautettu tuote ei ole uutta vastaavassa, myyntikelpoisessa kunnossa, ei tuotteen hintaa voida palauttaa. Kosmetiikka-tuoteita ei siis voi kokeilla ja palauttaa.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
HUOMIOI, että palautuskulut maksaa lähetyksen palauttaja, mikäli kyseessä ei ole viallinen tuote tai toimitusvirhe. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle. Palautamme maksun viipymättä kuluttajasuojalain mukaisesti, kun palautettava tavara on saapunut meille ja olemme sen tarkistaneet.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi, yhteystietosi ja tilausnumero. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle. Palautamme maksun, kun palautettava tavara on saapunut meille ja olemme tarkistaneet, että se voidaan jälleenmyydä.
Jos tuote halutaan vaihtaa toiseen tuotteeseen, niin asiakas vastaa palautuskuluista sekä uuden tuotteen lähettämisestä aiheutuneista, todellisista kustannuksista.
Jos tulet katumapäälle ja haluat peruuttaa juuri tekemäsi tilauksen, sen on mahdollista, jos tuotteet eivät ole lähteneet varastoltamme. Toimi siis ripeästi.
Tavaran noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruuttaminen
Noutamattomasta lähetyksestä, joka palautuu meille, veloitetaan 19 euroa, joka vähennetään hyvitettävästä kauppasummasta. Maksu koostuu tilauksen pakkaus-, lähetys- ja palautuskustannuksista. Huomioi, että posti- ja matkahuolto säilyttävät tilauksia noutopisteissään/automaateissa vain rajoitetun ajan. Ajat kannattaa tarkistaa em. kuljetusyhtiöiden sivulta. Yleensä lokerosäilytykset ovat 7 vrk, mutta varmista asia aina kyseiseltä kuljetusyhtiöltä.
Palautusosoitteemme:
Kauneushoitola Beautyzone
Hauenkoukku 3
70700 Kuopio
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 vrk kuluessa, niin sovitaan kuinka saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Jos tuote on viallinen tai toimitusvirhe on meidän, vastaamme luonnollisesti lähetyskuluista ja toimitamme tilalle uuden tuotteet, jos ei muuta sovita.
Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksessa se on kadonnut, ota yhteyttä Postiin tai Matkahuoltoon.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua mielellään tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
info(at)beautyzone.fi
Puhelin: 0400 325 103
Olemme tavoitettavissa puhelimitse ma-pe 10.00-16.30, mutta huomioithan, että teemme hoitolatyötä emmekä voi vastata puhelimeen hoitojen aikana. Jätä vastaajaan viesti yhteystietoinesi, niin otamme yhteyttä heti, kun se on mahdollista. Parhaiten tavoitat meidät sähköpostitse info(at)beautyzone. fi Yleensä vastaamme sähköposteihin pikaisesti ja mahdollisuuksien mukaan myös iltaisin ja viikonloppuisin. Nettisivustollamme on myös chat-palvelu, jonka kautta yhteydenotot ovat myös mahdollisia.
Vastuunrajoitus
Kauneushoitola Beautyzone ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä meihin, niin pyritään selvittämään/sopimaan asia.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).