Kanta-asiakas

Beautyzonen kanta-asiakkuus palkitsee!

Meillä on uusi kanta-asiakasohjelma. Tutustu!

Miksi kanta-asiakkuus ja minkälainen juttu se on?

Haluamme palkita Beautyzonessa säännöllisesti asioivia asiakkaita. Uusi kanta-asiakasohjelmamme antaa pisteitä jokaisesta palvelu- tai tuoteostoksesta, myös etuhintaisista palveluista ja tuotteista ellei toisin ilmoiteta. Pisteitä kertyy 1€/1 piste.  Lisäksi tarjoamme kanta-asiakaskortinhaltijoille erikoisetuja palveluista ja tuotteista. Järjestämme mahdollisesti yllätyskampanjoita, jolloin voi saada esim. tupla- tai lisäpisteitä tietyistä palveluista/tuoteostoista. Jos kanta-asiakas suosittelee Beautyzonea ystävälleen ja ystävä tulee meille hoitoon uutena asiakkaana, niin suosittelija saa pisteitä kanta-asiakastililleen, kun ystävä kertoo maksutapahtuman yhteydessä kuka suosittelija on.

Yhteydenpito kanta-asiakkaisiin, pisteet ja itse kantiskortti?

Viestintä kanta-asiakkaillemme tapahtuu pääasiassa sähköpostien ja/tai tekstiviestien kautta. Asiakkaan ajankohtainen pistetilanne näkyy hänen saamastaan kassakuitista. Kanta-asiakaskorttimme on  maksuton eikä asiakas sitoudu muuhun kuin antamaan henkilö- ja yhteystietonsa sekä markkinointisuostumuksen (sähköposti ja tekstiviesti). Markkinointisuostumuksen voi  myöhemmin halutessaan peruuttaa. Kannattaa huomioida, että kanta-asiakasmarkkinointimme ei ole aggressiivista ja jatkuvaa. Voit halutessasi lopettaa kanta-asiakkuutesi milloin vain ilmoittamalla siitä meille.

Kanta-asiakaskortti on pieni avaimenperä. Siinä on henkilökohtainen kanta-asiakasnumerosi koodattuna sekä Beautyzonen yhteystiedot. Kanta-asiakaskortin voi laittaa kortti avainnippuunsa. Näin se kulkee useimmiten mukana.  Pienenä lisäpalveluna lupaamme ottaa kanta-asiakkaaseemme yhteyttä, jos avaimet katoavat ja niiden löytäjä ottaa meihin yhteyttä. Pelkkää plussaa siis.

Miten kanta-asiakkaaksi?

Kanta-asiakasohjelmaan voi liittyä liikkeessä asioidessaan. Liitämme asiakkaan kanta-asiakasohjelmaan pyynnöstä maksutapahtuman yhteydessä. Asiakkaalla tulee olla vähintään yksi palvelu- tai tuoteostoskäynti liikkeessämme ennen kanta-asiakkuuttaan (liittymiskerran ostotapahtuma lasketaan yhdeksi kerraksi).  Asiakas saa mukaansa henkilökohtaisen kanta-asiakaskortin, joka tulee rekisteröidä kassalla aina tulevien maksutapahtumien yhteydessä saadakseen pisteet asioinnistaan.

Palkinto-ohjelma?

Palkinto-ohjelman edut käsittävät pääasiassa veloituksettomia tai etuhintaisia lisäpalveluita tai tuotteita toisen palvelun/tuoteoston yhteydessä.  Ajankohtaisista palkinto-ohjelman eduista kerrotaan aina hoitolassa ja mahdollisesti myös sähköpostilla ja/tai tekstiviestillä. Edut saattavat vaihdella ja ajoittain on yllätysetujakin. Mitä suurempi pistekertymä sinulla on, sen arvokkaamman edun voit saada. Pyrimme pitämään palkintovalikoimamme mahdollisimman laajana eli sinulla on useampia vaihtoehtoja, joihin voit hyödyntää kanta-asiakaspisteitäsi.

Beautyzonen ”kantiksen” etuja?

  • Kun keskität palvelukäynnit ja tuoteostokset meille, niin saat rahanarvoisia etuja ja pääset kokeilemaan sinulle mahdollisesti uusia palveluita
  • Saat vain kanta-asiakaskortinhaltijoille tarkoitettuja etuja joista tiedotetaan vain kanta-asiakaskortinhaltijoille.
  • Pyrimme pitämään palkintovalikoimamme mahdollisimman laajana
  • Mitä enemmän pisteitä sitä enemmän hyödyt
  • Kerromme pistetilanteestasi maksutapahtuman yhteydessä ja voidaan yhdessä miettiä mihin sinun olisi järkevintä käyttää pisteet vai kannattaisiko niitä ehkä kerryttää hieman lisää ja käyttää sitten
  • Ei enää hankalia leimakortteja vaan kaikki hoituu sähköisesti ja kaikki asiointisi pysyvät varmassa tallessa
  • Kanta-asiakkaat ovat meille tärkeitä ja huomioimme heidät etusijaisesti myös silloin, jos tarvitsemme malleja hoitoihin ym.
  • Pääset kanta-asiakkuudesta pois halutessasi ilmoittamalla siitä meille

Suuntaa antavia esimerkkejä palkinnoista

Nämä eivät ole vahvistettuja etuja vaan suuntaa antavia esimerkkejä.

  • Dermapen 4 –hoidon yhteydessä UBER PRO – hapotuskuorinta veloituksetta
  • Silmänympärysten tehonaamio kasvohoidon yhteydessä
  • Ripsien- ja tai kulmien värjäys veloituksetta kasvohoidon yhteydessä
  • LED- tai Laser-käsittely tietyn hoidon yhteydessä veloituksetta
  • Environ AVST -hoitovoiteen yhteydessä toisesta tuotteesta esim. 30% alennus
  • Erikoiskasvohoito puoleen hintaan

Kanta-asiakkaan kannattaa huomioida nämä

  • Lahjakortit ja mahdollisten Beautyzonen ulkopuolisten yrittäjien palvelut Beautyzonessa eivät oikeuta kanta-asiakaspisteisiin (esim. kestopigmentoinnit).
  • Pistejärjestelmän palkinnot voivat vaihtua esim. kausiluontoisesti eli pidätämme oikeuden muuttaa, lisätä tai poistaa pistejärjestelmän palkintoja esim. kausi- tai olosuhdevaihteluiden vuoksi ilman eri ilmoitusta.
  • Pisteet ovat voimassa kaksi vuotta pisteisiin oikeuttavasta ostosta lähtien. Tämän jälkeen ne poistuvat järjestelmästä eikä niitä voi enää sen jälkeen käyttää.

 

Kanta-asiakasohjelman säännöt
  1. Maksuttomaan kanta-asiakasohjelmaamme voivat liittyä vähintään 18-vuotiaat Suomessa asuvat liikkeessämme asioivat henkilöt. Kanta-asiakasohjelmamme tarkoituksena on palkita palvelujamme säännöllisesti käyttävät henkilöt.
  2. Kanta-asiakkaaksi liittyminen tapahtuu ainoastaan liikkeessämme palvelun tai tuotteen maksutapahtuman yhteydessä eli liittyminen esim. netin kautta ei ole mahdollista. Asiakas voi liittyä kanta-asiakkaaksi sen jälkeen, kun hänellä on vähintään yksi palvelu- tai tuoteostos liikkeestämme (liittymiskerran ostotapahtuma lasketaan yhdeksi kerraksi).
  3. Kanta-asiakaskortti on henkilökohtainen ja se on esitettävä maksutapahtuman yhteydessä. Kanta-asiakkaan kanssa samaan talouteen kuuluvien alaikäisten lapsien asioinnit voidaan pyynnöstä kirjata kanta-asiakaskortin haltijan kanta-asiakastilille. Asiakkaalla voi olla vain yksi kanta-asiakaskortti käytössään. Asiakas saa kanta-asiakaskortin mukaansa liittyessään. Jos kanta-asiakaskortti katoaa, pyydämme ilmoittamaan siitä Kauneushoitola Beautyzoneen
  4. Kanta-asiakas on velvollinen antamaan oikeat yhteystietonsa liittymisen yhteydessä ja pitämään yhteystietonsa ajan tasalla. Kanta-asiakkaan henkilötietoja käsitellään Kauneushoitola Beautyzonen asiakkuuteen ja asialliseen yhteyteen perustuvassa henkilörekisterissä, jonka rekisteriseloste on Kauneushoitola Beautyzonen internetsivuilla sekä liikkeessä. Kanta-asiakasrekisterissä käsitellään tietoja niistä tuotteista ja palveluista, joiden ostamisen yhteydessä kanta-asiakas on tunnistettu kanta-asiakaskortin avulla. Rekisteriseloste on erottamaton osa kanta-asiakkuuden sääntöjä. Asiakas hyväksyy henkilötietojensa käsittelyn liittyessään kanta-asiakkaaksemme. Rekisteriseloste:https://www.phorest.com/fi/data-protection-privacy/
  5. Kanta-asiakasviestintä tapahtuu sähköpostin tai tekstiviestien avulla. Kertyneet kanta-asiakaspisteet näkyvät kassakuitissa tai niitä voi kysyä liikkeestä. Kanta-asiakkuudesta kertyviä tietoja käytetään toimintojen analysointiin sekä kanta-asiakkaille tarjottavien etujen ja tarjousten kehittämiseksi ja kohdentamiseksi kanta-asiakkaita kiinnostavaksi. Palvelujen ja viestinnän huolellinen räätälöinti ja kohdentaminen ovat olennainen osa Beautyzonen kanta-asiakkuutta.
  6. Kanta-asiakkaiden ajankohtainen palkinto-ohjelma on nähtävissä liikkeessä. Kanta-asiakkuuden palkinto-ohjelman palveluiden/tuote-etujen valikoima saattaa vaihdella kausiluontoisesti sekä mahdollisten palveluvalikoimamuutosten ym takia. Kauneushoitola Beautyzonella on oikeus muuttaa/lisätä/poistaa palkinto-ohjelman etuja ilman eri ilmoitusta.Kauneushoitola Beautyzonella on oikeus lopettaa kaikki kanta-asiakkuudet ilman erikseen ilmoitettua syytä. Jos Kauneushoitola Beautyzone aikoo irtisanoa kanta-asiakkuuden omasta tahdostaan, se ilmoittaa ajankohdan kanta-asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen kohtuullisessa ajassa etukäteen.
  7. Kauneushoitola Beautyzonella ei ole velvoitetta ilmoittaa kanta-asiakkuuden irtisanomisesta tilanteissa, jossa kanta-asiakkaan edellisestä ostoskerrasta on kulunut kaksi vuotta.  Jos Kauneushoitola Beautyzone lopettaa toimintansa, niin kaikki kanta-asiakkuudet päättyvät ilman eri ilmoitusvelvollisuutta. Asiakkuudet voidaan siirtää myös Kauneushoitola Beautyzonen mahdolliselle uudelle omistajalle.
  8. Kanta-asiakaspisteitä ei voida vaihtaa rahaksi. Lahjakorttien osto eikä käyttäminen oikeuta kanta-asiakaspisteisiin ellei toisin mainita. Tietyt etuhintaiset palvelut ja tuotteet voidaan sulkea palkintojärjestelmän ulkopuolelle erillisellä ilmoituksella.
  9. Asiakas voi poistua kanta-asiakasohjelmasta silloin, kun hän haluaa ilmoittamalla siitä Kauneushoitola Beautyzoneen. Kanta-asiakasohjelma voi käsittää eri jäsenyystasoja, joista tiedotetaan erikseen

 

 

Beautyzonen nettisivuston tekstien lainaaminen ilman lupaa on kielletty.

Etusivu / Kanta-asiakas

YHTEYSTIEDOT

  • Hauenkoukku 3, 70700 Kuopio
  • 0400-325 103
  • info (at) beautyzone.fi
  • Rekisteriseloste

BZ LYHYESTI

Beautyzone palvelee Kuopion Särkilahdessa. Hoitolaan pääsee busseilla 7 ja 9 tai omalla autolla. Lähiristeyksissä on opastekyltit. Hoitolan vieressä on bussipysäkki sekä maksuton parkkialue. Jos kaikki parkkipaikat ovat varattuja, niin hoitolasta neuvotaan vapaa paikka.

Hoitohuoneemme ovat erillisiä, vain yhdelle asiakkaalle tarkoitettuja huoneita.

Valikoimastamme löytyvät mm. monipuoliset, turvalliset ja tehokkaat laite- ja erikoishoidot kasvoille sekä hemmotteluhoitoja itselle tai lahjaksi.

Sinua palvelevat kauneudenhoitoalan ammattilaiset.

AUKIOLOAJAT

Meillä on joustavat aukioloajat ja palvelemme sopimuksen mukaan myös iltaisin ja lauantaisin.

Jos haluat käydä liikkeessämme tuote- tai lahjakorttiostoksilla, niin olemme varmimmin paikalla ma - pe klo 10.30 - 16.20, mutta usein myös näiden aikojen ulkopuolella.

Otamme puhelinvarauksia ma-pe 10.30- 16.30. Hoitojen aikana emme vastaa puhelimeen, joten jätä vastaajaan viesti yhteystietoinesi, niin palaamme asiaan.

Toivomme, että käytät ensisijaisesti internet-varaustamme. Vastaamme internet-varauksiin myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Social Share