OLETKO JO BEAUTYZONE KANTA-ASIAKAS?

Katso kanta-asiakaspalkinnot täältä

Jos sinulla ei ole vielä tunnuksia, pyydä ne hoitolasta info(at)beautyzone.fi

Beautyzonen kanta-asiakkuus palkitsee!

Miksi kanta-asiakkuus ja mikä se on?

Haluamme palkita Beautyzonessa säännöllisesti asioivia asiakkaita. Kanta-asiakasohjelmamme antaa pisteitä jokaisesta palvelu- tai tuoteostoksesta, myös etuhintaisista palveluista ja tuotteista ellei toisin ilmoiteta. Pisteitä kertyy 1€/1 piste.  Lisäksi tarjoamme kanta-asiakaskortinhaltijoille erikoisetuja palveluista ja tuotteista. Järjestämme mahdollisesti yllätyskampanjoita, jolloin voi saada esim. tupla- tai lisäpisteitä tietyistä palveluista/tuoteostoista.

Yhteydenpito kanta-asiakkaisiin, pisteet ja kantiskortti?

Viestintä kanta-asiakkaillemme tapahtuu pääasiassa sähköpostien ja/tai tekstiviestien kautta. Asiakkaan ajankohtainen pistetilanne näkyy hänen saamastaan kassakuitista. Kanta-asiakaskorttimme on maksuton eikä asiakas sitoudu muuhun kuin antamaan henkilö- ja yhteystietonsa sekä markkinointisuostumuksen (sähköposti ja tekstiviesti). Markkinointisuostumuksen voi myöhemmin halutessaan peruuttaa. Kannattaa huomioida, että kanta-asiakasmarkkinointimme ei ole aggressiivista ja jatkuvaa. Voit halutessasi lopettaa kanta-asiakkuutesi milloin vain ilmoittamalla siitä meille.

Miten kanta-asiakkaaksi?

Kanta-asiakasohjelmaan voi liittyä liikkeessä asioidessaan. Liitämme asiakkaan kanta-asiakasohjelmaan pyynnöstä maksutapahtuman yhteydessä.  Kanta-asiakasedut saa jo olemassa olevalla kanta-asiakaskortilla. Kanta-asiakasohjelmaan liittyminen tietyn kanta-asiakastarjouksen vuoksi ei ole mahdollista. Kanta-asiakaspisteitä ei voida lisätä jälkikäteen ennen kanta-asiakaskortin myöntämistä olevista palveluista.  Asiakas saa mukaansa henkilökohtaisen kanta-asiakaskortin, joka tulee rekisteröidä kassalla aina tulevien maksutapahtumien yhteydessä saadakseen pisteet asioinnistaan.

Palkinto-ohjelma?

Palkinto-ohjelman edut käsittävät pääasiassa veloituksettomia tai etuhintaisia lisäpalveluita tai tuotteita toisen palvelun/tuoteoston yhteydessä.  Ajankohtaisista palkinto-ohjelman eduista kerrotaan hoitolassa ja mahdollisesti myös sähköpostilla ja/tai tekstiviestillä. Lisäksi saat tunnuksen verkkosivustomme kanta-asiakassivulle. Sieltä näet sen hetkiset palkinnot. Kanta-asiakaspalkinnon ja edut saattavat vaihdella ja ajoittain on yllätysetuja. Mitä suurempi pistekertymä on, sen arvokkaamman edun voit saada. Pyrimme pitämään palkintovalikoimamme mahdollisimman laajana eli on useita vaihtoehtoja, joihin voit hyödyntää kanta-asiakaspisteitäsi. Kanta-asiakkaille tarjotaan myös tuote- ja palveluetuja, joita ei tarjota muille asiakkaille.

Beautyzonen ”kantiksen” etuja?

  • Kun keskität palvelukäynnit ja tuoteostokset meille, niin saat rahanarvoisia etuja ja pääset kokeilemaan sinulle mahdollisesti uusia palveluita
  • Saat vain kanta-asiakaskortinhaltijoille tarkoitettuja etuja joista tiedotetaan vain kanta-asiakaskortinhaltijoille.
  • Pyrimme pitämään palkintovalikoimamme mahdollisimman laajana
  • Mitä enemmän pisteitä sitä enemmän hyödyt
  • Kerromme pistetilanteestasi maksutapahtuman yhteydessä ja voidaan yhdessä miettiä mihin sinun olisi järkevintä käyttää pisteet vai kannattaisiko niitä ehkä kerryttää hieman lisää ja käyttää sitten
  • Ei enää hankalia leimakortteja vaan kaikki hoituu sähköisesti ja kaikki asiointisi pysyvät varmassa tallessa
  • Kanta-asiakkaat ovat meille tärkeitä ja huomioimme heidät etusijaisesti myös silloin, jos tarvitsemme malleja hoitoihin ym.
  • Pääset kanta-asiakkuudesta pois halutessasi ilmoittamalla siitä meille

Kanta-asiakkaan on hyvä huomioida!

  • Lahjakortit ja mahdollisten Beautyzonen ulkopuolisten yrittäjien palvelut Beautyzonessa eivät oikeuta kanta-asiakaspisteisiin.
  • Pistejärjestelmän palkinnot voivat vaihtua esim. kausiluontoisesti eli pidätämme oikeuden muuttaa, lisätä tai poistaa pistejärjestelmän palkintoja esim. kausi- tai olosuhdevaihteluiden vuoksi ilman eri ilmoitusta.
  • Pisteet ovat voimassa kaksi vuotta pisteisiin oikeuttavasta ostosta lähtien. Tämän jälkeen ne poistuvat järjestelmästä eikä niitä voi enää sen jälkeen käyttää.

1. Maksuttomaan kanta-asiakasohjelmaamme voivat liittyä vähintään 18-vuotiaat Suomessa asuvat liikkeessämme asioivat henkilöt. Kanta-asiakasohjelmamme tarkoituksena on palkita palvelujamme säännöllisesti käyttävät henkilöt.

2. Kanta-asiakkaaksi liittyminen tapahtuu ainoastaan liikkeessämme palvelun tai tuotteen maksutapahtuman yhteydessä eli liittyminen esim. netin kautta ei ole mahdollista. Asiakas voi liittyä kanta-asiakkaaksi sen jälkeen, kun hänellä on vähintään yksi palvelu- tai tuoteostos liikkeestämme (liittymiskerran ostotapahtuma lasketaan yhdeksi kerraksi).

3. Kanta-asiakaskortti on henkilökohtainen ja se on esitettävä maksutapahtuman yhteydessä. Kanta-asiakkaan kanssa samaan talouteen kuuluvien alaikäisten lapsien asioinnit voidaan pyynnöstä kirjata kanta-asiakaskortin haltijan kanta-asiakastilille. Asiakkaalla voi olla vain yksi kanta-asiakaskortti käytössään. Asiakas saa kanta-asiakaskortin mukaansa liittyessään. Jos kanta-asiakaskortti katoaa, pyydämme ilmoittamaan siitä Kauneushoitola Beautyzoneen

4. Kanta-asiakas on velvollinen antamaan oikeat yhteystietonsa liittymisen yhteydessä ja pitämään yhteystietonsa ajan tasalla. Kanta-asiakkaan henkilötietoja käsitellään Kauneushoitola Beautyzonen asiakkuuteen ja asialliseen yhteyteen perustuvassa henkilörekisterissä, jonka rekisteriseloste on Kauneushoitola Beautyzonen internetsivuilla sekä liikkeessä. Kanta-asiakasrekisterissä käsitellään tietoja niistä tuotteista ja palveluista, joiden ostamisen yhteydessä kanta-asiakas on tunnistettu kanta-asiakaskortin avulla. Rekisteriseloste on erottamaton osa kanta-asiakkuuden sääntöjä. Asiakas hyväksyy henkilötietojensa käsittelyn liittyessään kanta-asiakkaaksemme. Rekisteriseloste:https://www.phorest.com/fi/data-protection-privacy/

5. Kanta-asiakasviestintä tapahtuu sähköpostin tai tekstiviestien avulla. Kertyneet kanta-asiakaspisteet näkyvät kassakuitissa tai niitä voi kysyä liikkeestä. Kanta-asiakkuudesta kertyviä tietoja käytetään toimintojen analysointiin sekä kanta-asiakkaille tarjottavien etujen ja tarjousten kehittämiseksi ja kohdentamiseksi kanta-asiakkaita kiinnostavaksi. Palvelujen ja viestinnän huolellinen räätälöinti ja kohdentaminen ovat olennainen osa Beautyzonen kanta-asiakkuutta.

6. Kanta-asiakkaiden ajankohtainen palkinto-ohjelma on nähtävissä liikkeessä sekä kirjauduttavalla kanta-asiakassivulla internetsivustollamme. Kanta-asiakkuuden palkinto-ohjelman palveluiden/tuote-etujen valikoima saattaa vaihdella kausiluontoisesti sekä mahdollisten palveluvalikoimamuutosten ym takia. Kauneushoitola Beautyzonella on oikeus muuttaa/lisätä/poistaa palkinto-ohjelman etuja ilman eri ilmoitusta.Kauneushoitola Beautyzonella on oikeus lopettaa kaikki kanta-asiakkuudet ilman erikseen ilmoitettua syytä. Jos Kauneushoitola Beautyzone aikoo irtisanoa kanta-asiakkuuden omasta tahdostaan, se ilmoittaa ajankohdan kanta-asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen kohtuullisessa ajassa etukäteen.

7. Kauneushoitola Beautyzonella ei ole velvoitetta ilmoittaa kanta-asiakkuuden irtisanomisesta tilanteissa, jossa kanta-asiakkaan edellisestä ostoskerrasta on kulunut kaksi vuotta.  Jos Kauneushoitola Beautyzone lopettaa toimintansa, niin kaikki kanta-asiakkuudet päättyvät ilman eri ilmoitusvelvollisuutta. Asiakkuudet voidaan siirtää myös Kauneushoitola Beautyzonen mahdolliselle uudelle omistajalle.

8. Kanta-asiakaspisteitä ei voida vaihtaa rahaksi. Lahjakorttien osto eikä käyttäminen oikeuta kanta-asiakaspisteisiin ellei toisin mainita. Tietyt etuhintaiset palvelut ja tuotteet voidaan sulkea palkintojärjestelmän ulkopuolelle erillisellä ilmoituksella.

9. Asiakas voi poistua kanta-asiakasohjelmasta silloin, kun hän haluaa ilmoittamalla siitä Kauneushoitola Beautyzoneen. Kanta-asiakasohjelma voi käsittää eri jäsenyystasoja, joista tiedotetaan erikseen